Kul att städa? Knä i ryggen!

Idag har jag städat min lägenhet, inte för att jag ville utan för att jag var så illa tvungen.
Hade jag inte städat idag så hade jag väl snart vaknat av att det ligger en mullvad eller någon slags sork i sängen när jag vaknar.
Det såg ut som att det hade bott någon med downs syndrom i lägenheten det senaste halvåret.
Varför envisas jag med att inte städa mer kontinuerligt så att jag slipper hålla på i 2 -3 timmar varje gång och typ gå ner 2 kilo? Utan istället städa en gång i veckan.
För det är ju inte kul att städa, det kan inte finnas många som tycker det. Gör ni det så får ni gärna höra av er till mej, för då är ni mer än välkomna hem till mej! Och samtidigt som ni är där så kan jag ju passa på att ge er ett hårt knä i ryggen oxå. Just för att ni tycker att det är kul att städa och uppenbarligen behöver hjälp! Men det tar vi givetvis efter att ni har städat klart. 
Det finns ju givetvis mer saker än att städa som är fruktansvärt tråkigt; betala räkningarna, tvätta, gå i motvind för att nämna några. Dö ligger väldigt högt på min lista också, tror jag i alla fall. Det är ju svårt att veta innan det är försent så att säga.
Tror ni Kungen gör några av dom här tråkiga sakerna själv?
/B-D

Kommentarer
Postat av: simon

just städfenomenet är ju jag också i ett nötskal. det gäller även för diskning och tvätt. alltid stora jävla berg när man tvingas ta tag i det...

2010-03-19 @ 02:07:27
Postat av: Blogg-Daniel

Ja vad är det för fenomen?

/B-D

2010-03-20 @ 01:17:45
Postat av: haha jag xD

asså du får inte sluta göra inlägg! ärlig de här e den skönaste bloggen jag vet! o jag har t.o.m fått mina kompisar att läsa den... snälla fortsätt du är såå jävla klockren!<3 pöss på dej <3

2010-04-15 @ 22:33:21
Postat av: Ginny

Bästa blogg: http://ginnybunny.com ;)

2010-06-29 @ 02:51:37
URL: http://ginnybunny.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0