Nu jävlar ska det lagas mat!?

Alltså jag känner att jag måste ta upp det här med att Victoria ska gifta sej i sommar.
Vad är grejen med det liksom?
Alltså va fan bryr sej folk om det så jävla mycket?
Har inte folk bättre saker att göra än att lägga ner en massa onödig tid på det?
Folk kan hyra ut sina lägenheter i Stockholm för mellan 5000 - 10 000 kr under den veckan som hon ska gifta sej. Alltså vad som helst är väl roligare att lägga sina pengar på än det?
Jag skulle personligen hellre äta en påse mjältbrand än att följa bröllopet på nära hål.

Jag hade gäster på mitt mat-showsjobb som sålde kök, dom berättade att Victoria och Daniel precis hade beställt tre kök av dom till sitt hus eller slott som dom ska bo i.
Och det är nu som alla borde fråga sej samma fråga som jag gjorde: varför i hela helvetet gjorde dom det!!!!???
Det lär ju inte vara så att Victoria, eller Daniel för den delen står vid spisen och lagar mat.
Och även om båda skulle göra de.... Varför då beställa tre kök!!??
Jag har räknat dom många gånger som helst och jag får dom bara till två, högst förvirrande.
Jag tror aldrig att Victoria skulle laga mat, förvånar mej inte om hon inte ens vet hur man mickrar en Gorby´s pirog.
Hur stor är chansen att Victoria får en sån här ring av Daniel?
Alltså jag kan fattar att Daniel gängar sej, han får ju hur mycket som helst!
Men det coolaste är väl ändå att han får ha en fet svensexa med Kungen!!
Dom beställer strippor och bäljar öl som att det inte fanns en morgondag, det hade fan jag oxå velat göra med Kungen!
Sen drar dom till Spy bar och bara dansar hela natten lång, sen drar Kungen och Daniel till McDonalds och käkar innan dom drar hem och däckar i hallen på slottet! Hur fett som helst!
Men vad får Victoria? Rabatt på ett årskort på gymet? Inte så nice... Hade hellre tagit en dödskallering..

Som sagt, jag fattar inte all uppståndelse med detta bröllop.
Efter min beskrivning av Daniels svensexa, som med största sannolikhet kommer se ut exakt så(?)
Skulle det inte då vara roligare att följa hans svensexa tillsammans med Kungen? Det hade jag lätt kunnat betala 5000 kr för! Varför är det inte så..?
Eller vad tycker du?
/B-D


Kommentarer
Postat av: Bero

Hahahah, jag vill också kolla på den svensexan!!! Du förgyllde min morgon Fripposlav.. haha, kungen och Daniel på Mcdonalds, sen deckar de i hallen på slottet.. Mkt roligt

2010-03-12 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0