Någon som vet att golfströmmen fortfarande existerar??

Folk säger att det brinner i Helvetet nere hos Djävulen.
Men jag har starkt börja betvivla detta p.g.a att varje dag jag har gått utanför dörren dom senaste fyra (4) månaderna har det känts som att Djävulen bara skrattar mej rakt upp i ansiktet!
Alltså va fan! Inte det att det kanske är så fruktansvärt många minusgrader ute, det kan jag leva med.
Men nej, självklart räcker inte det, utan att det ska blåsa så in i helvete oxå.
Ibland blåser det ju så mycket att man måste typ gå helt vågrätt för att överhuvudtaget komma någonstans.
Och alla som kan gå vet ju hur svårt det är att gå vågrätt, man skulle kunna säga att det är omöjligt!
Trodde faktiskt att jag skulle gå av på mitten häromdagen när jag var ute och försökte ta mej fram.

Jag tyckte mej höra någon dåre säga att den globala uppvärmningen var på väg att gå åt skogen om vi inte skärpte oss. Är det någon som har sett den jäveln!?
Alltså va fan, han/hon har ju inte haft ett enda rätt hittills, det är ju snarare så att istiden verkar vara på väg.
Skulle inte förvåna mej om jag skulle se en mammut när jag tittar ut genom fönstret någon dag.
Är det någon som ser honom/henne så be honom/henne ringa mej så ska jag ge honom/henne en riktig örfil, från hela mänskligheten. Kan man inte lita på någon nuförtiden?
Kul att möta en såhär best ute? Det är inte långt borta nu...

Har för mej att Golfströmmen ska påverka om det är varmt eller kallt här uppe. Är det någon som har sett den på riktigt den senaste vintern? Finns den kvar? Eller är allt en bluff!?
Funderar på att sälja min bil och köpa en snöplog istället för det här vädret komma nog aldrig att försvinna!
Någon som har en att sälja billigt?
/B-D

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gubben! Du är rolig du! :-)

Du har förresten fått din första prenumerant nu!

Ser fram mot dina nya hurtiga och skojfriska inlägg!



Kram Helena

2010-03-03 @ 22:38:34
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0