Man kanske skulle blogga..?

..Ja denna tanken har slagit mej alltför många gånger.
Nuförtiden har ju nästan alla en blogg, ska jag oxå skaffa mej en kanske?

Så nu gör jag slag i saken! Världen kommer aldrig mer bli densamma, jag vill från och med nu bli kallad för "blogg-Daniel", ja jag kommer faktiskt inte att reagera på något annat om ni försöker ropa på mej..
Så håll i hatten, på med blöjorna, för nu kör vi!

Jag sitter och tittar på OS ca: 30h/dygn, klarar av att titta på nästan allting med ett väldigt stort och positivt intresse. Nästan allt som sagt, med risk för att göra någon upprörd så måste jag bara fråga vad som är grejen med isdans!?
Visst, visst jag har gått tre år på PAS och hoppat omkring i trikåer och försökt dansa balett och modernt så man kanske kan tro att jag skulle uppskatta denna "sport", fel!
Men det är ju så otroligt tråkigt att titta på! Det enda som var kul var när kommentatorn,
Roger Blomqvist(se bild)
Roger innan en squashmatch, kanske 1977?


drar av den rungande kommentaren (jag citerar) : "Och håll utkik efter en pose det här paret ska göra, dom kallar den för Gåsen, det ska bli otroligt spännande".( Det hela blir ännu roligare eftersom Roger fortfarande pratar som en 13-årig pojke, det vill säga att hans röst brister ungefär 3 gånger/min så det låter som att han är i målbrottet).  Det riktigt luktar ju action på hög nivå om den kommentaren. Något man har gått och väntat på med spänning i fyra år sen OS i Turin och NU kommer den äntligen!
Jag missade dock den.. eller så fattade jag inte vad det var som skulle se ut som en gås, kanske lika bra det?
Är det någon som vet får ni gärna länka en bild.
/D

Kommentarer
Postat av: nina!

Jag skulle rekomedera dej att fortsätta! ;) höhö!

2010-02-24 @ 14:39:56
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/
Postat av: karråååå

blogga är niceeeee

2010-02-24 @ 15:42:21
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: Sara

HejHej! :D

2010-02-24 @ 15:44:58
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Åååååsaaaaa

Heja heja blogga på!!!!

2010-02-24 @ 20:30:15
Postat av: Blogg-Daniel

Åsa, läser du min blogg så kommer jag aaaalltid att blogga!

2010-02-25 @ 00:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0